Manuel valenzuela
Manuel valenzuela

after watching this ,makes me wanna hang out with them 🌹🦹🏿‍♂️

3 минутын өмнө
Dee Joyce
Dee Joyce

This is my favorite verse ever by Project Pat! Dolph's adlibs while Pat was spitting his verse were fire too. Pat actually had two verses on this song. Because Pat probably wrote,his brother Juicy's verse. Pat was a credited writer & ghostwriter on some Triple 6 albums. Even though he wasn't an actual member. So glad to see Memphis youngins working with the city's rap music legends.

9 минутын өмнө
May May
May May

When you link up with your fav side of the fam after you just finished jackin all your uncles

51 минутын өмнө
Matt Mourillon
Matt Mourillon

This beginning music is super corny. They could’ve did better lol

Цагийн өмнө
D H
D H

N

Цагийн өмнө
Brandon Dull Films
Brandon Dull Films

dope work.

Цагийн өмнө
Trapper The Money
Trapper The Money

That fat guy in like the clown of the group haha

Цагийн өмнө
XMan Veras
XMan Veras

Pussy too Good Bitch i dnt need it!!! Lol Gang Shyt!! "VsUp" "XManShyt"

Цагийн өмнө
Trippy MohLyfeEnt
Trippy MohLyfeEnt

🎶Eyes blood shot red like I shared a blunt with Satan🎶🇯🇲🇯🇲 #PRE

2 цагийн өмнө
EarnInvest Lambo
EarnInvest Lambo

Really like this thanks Dolph and Glock keep doing what you guys doing

2 цагийн өмнө
Tha Nigerian
Tha Nigerian

At 1:15 looks like @keyshiakaoir!! Gucci mane's wife!!👀👀

3 цагийн өмнө
swaveybossmike
swaveybossmike

9:03 what's song is that 🤔

3 цагийн өмнө
Ta Fuma
Ta Fuma

Lil Crip...i hear ya..🔥 🔥

3 цагийн өмнө
Glock Cozart
Glock Cozart

I put up $250,000 I beat dolph in pool

3 цагийн өмнө
Nathian Perez
Nathian Perez

25:31 GLOCK19

5 цагийн өмнө
Black ninja ph23
Black ninja ph23

P.R.E. GOD BLESS 🙏🏿🙌🏿🔥🔥🔥🔥💪🏿💪🏿

5 цагийн өмнө
김동우
김동우

It is South Korea not Japan

5 цагийн өмнө
Borsa Paraci
Borsa Paraci

i didnt even know this guy until he got shot infront of me in hollywood loooool

5 цагийн өмнө
The Red Barron
The Red Barron

ChopBloc🥢⬛ > KeyDolph 🔑🐬

5 цагийн өмнө
meChoppa
meChoppa

4:35 song plz

5 цагийн өмнө
Crayzii3 M
Crayzii3 M

Wack ass shit straight trash 🗑

6 цагийн өмнө
Killa 187
Killa 187

this hard

7 цагийн өмнө
Dedric Johnson
Dedric Johnson

Monster and Guess What? My Favs from the tape.

7 цагийн өмнө
Elisa Vizueth
Elisa Vizueth

When a black man like dolph reaches that level, and then capitalizes on it. Makes all young niggas from the streets feel like they can too.

7 цагийн өмнө
Ukhits
Ukhits

Who’s ready for key glocks baller alert?

7 цагийн өмнө
0ff Zer0
0ff Zer0

Little rat

7 цагийн өмнө
James Roan
James Roan

Ay mane when you gon sign skippa da flippa you could make an artist outta that nigga he fire he woulda been blown up if weren’t for Coach P ya heard

7 цагийн өмнө
DANIEL JONNSON
DANIEL JONNSON

is it me or does Key glock look like 22 Savage

9 цагийн өмнө
Trav For
Trav For

Fucking sick with it🎱🎱🎱🎱🖐💥💣💨

9 цагийн өмнө
DANIEL JONNSON
DANIEL JONNSON

30:50 Jacket is too Hard 🔥🔥🔥

11 цагийн өмнө
David Razberry
David Razberry

23:00 WHAT IS THIS FUCKING SONG ITS FIRE AF

12 цагийн өмнө
rockman11309
rockman11309

So this mean they lied about how this tape came together and Glock smashing the windows was pure promotion. Smart 🤷🏾‍♂️

13 цагийн өмнө
Olebogeng Molefe
Olebogeng Molefe

Rustenburg North west south Africa approves ...Dolph is a KING and let it stay that way...thats major...

13 цагийн өмнө
brandon holland
brandon holland

He was a little off beat but at least I could understand him overall it's okay ig.

13 цагийн өмнө
Rudy Guajardo
Rudy Guajardo

6:55 😂

13 цагийн өмнө
Belinda CARTER
Belinda CARTER

Fuck these rappers as long as we keep entertaing these mf rap will never be the same clout...2pac back lets see some real grown man shit im tired of this fuckery it all look vood remember he said he never signed a deal then he came out and said so cuz he sold out and i aint no hater i just dont want my son growing up thinking these guys are role model

13 цагийн өмнө
Jovon Graham
Jovon Graham

Beverly Hills cop 2 alphabet crime

13 цагийн өмнө
Derrick Johnson
Derrick Johnson

Smoking the best kush lol

13 цагийн өмнө
Derrick Johnson
Derrick Johnson

I feel like i hung out with PRE FOR A WHOLE DAY😭😭😭😭😭

13 цагийн өмнө
Derrick Johnson
Derrick Johnson

Dolph is one on the best rappers hands down, been rockin with his music since 18.

13 цагийн өмнө
HATE is a sign of ENVY
HATE is a sign of ENVY

I gotta watch this at least 5 Times to catch all this eye candy man

13 цагийн өмнө
HATE is a sign of ENVY
HATE is a sign of ENVY

Maddy thick as FUCK!

14 цагийн өмнө
Deande Bland
Deande Bland

23:28 Dude Was Bumping 🔥🔥✡💯

14 цагийн өмнө
HATE is a sign of ENVY
HATE is a sign of ENVY

Getting high, eating,studio,paid shows, shopping, partying, and fucking. 🙄Heaven

14 цагийн өмнө
Outdawayfool P
Outdawayfool P

Man I can’t stand such tights pants all chicken legs who the fuck thot about that combo

14 цагийн өмнө
eGunless
eGunless

hardest duo out

14 цагийн өмнө
Dilas Santana
Dilas Santana

eGunless Bro can you give your comment on A Boogie Type beat I just made please 🙏🏽🙏🏽❤️❤️

14 цагийн өмнө
alberto araujo
alberto araujo

4:10 what song is that

15 цагийн өмнө
Dilas Santana
Dilas Santana

alberto araujo Bro can you give your comment on A Boogie Type beat I just made please 🙏🏽🙏🏽❤️❤️

14 цагийн өмнө
Ta'Ziyah-Mkoti Dubango
Ta'Ziyah-Mkoti Dubango

I'm fw the Next Friday theme😂😂😂

15 цагийн өмнө
robert lee
robert lee

Koreatown LA ^

15 цагийн өмнө
chinetta evans
chinetta evans

thse boys be coolin like a bitch#p.r.ebitch#majikgrindhardst.petefl

15 цагийн өмнө
fortnite clipz Noob wear
fortnite clipz Noob wear

First song I actually like

16 цагийн өмнө
banks988
banks988

🔥

16 цагийн өмнө
N54 Lord
N54 Lord

When your work ethics get to be fun all day every day how can a nigga ever go wrong?$$$ This shit flowing like water ya heard me! I applaud yall family 🔥🤙

16 цагийн өмнө
Hope Green
Hope Green

Its just sum bout this song dawg

16 цагийн өмнө
Davidyon smith
Davidyon smith

🔥🖤

16 цагийн өмнө
Connie Jenkins
Connie Jenkins

What's the song at 25:31

16 цагийн өмнө
Gotcha TV
Gotcha TV

Trash

17 цагийн өмнө
Alan Brown
Alan Brown

Dumb & dumber has to go down on datpiff clasdic mixtapes with friday night lights, kush & oj, dedication 4 n nem etc

17 цагийн өмнө
James Roan
James Roan

Ain’t no duo harder than these niggas if Gucci and Z money got like them they’d be the only close ones

17 цагийн өмнө
vency27team
vency27team

Thanks bro 💪💪👍👍👍

17 цагийн өмнө
Brittany Phillips
Brittany Phillips

Who the fuck dont like this shit?! Its lit🔥🔥🔥 😂😂😂

17 цагийн өмнө
Key From92
Key From92

This is genius marketing/promo. Salute

17 цагийн өмнө
KxngZay
KxngZay

Why dolph dancin like Beyoncé in ape shit lmao

17 цагийн өмнө
Jizzle Kingpin
Jizzle Kingpin

This shit entertaining as fuck!

17 цагийн өмнө
David B
David B

What’s the song at 23:23?

17 цагийн өмнө
Nonya Bigness
Nonya Bigness

I need shorty in the shorts 🍑

17 цагийн өмнө
scooly45
scooly45

Big fun!!!! PRE💯

17 цагийн өмнө
Donnell Powell
Donnell Powell

🤘🏾DOLPH & GLOCK LIFE !!!!! 🔥🔥🔥🔥These kats enjoying life salute.

17 цагийн өмнө
aLLRimmeDouT
aLLRimmeDouT

pulls out almost every vehicle then has to repark them like a parking garage. 😂 how often do the smoke detectors go off?

18 цагийн өмнө
David Pumpernickle
David Pumpernickle

What's the song at 37:33?

18 цагийн өмнө
HillBillyHung
HillBillyHung

Dolph hmu wit a wipe im broke cuh

18 цагийн өмнө
Thankyou ComeAgain
Thankyou ComeAgain

Whose the chick in the gray shorts @54:40 she hard af!

18 цагийн өмнө
Yungkingy
Yungkingy

I know family wen i see it💯💜🔮

18 цагийн өмнө
Thankyou ComeAgain
Thankyou ComeAgain

Swear to god I played this in my car smokin with this white girl and she gave me a head to it. Thanks Dolph! your music gettin niggas head without asking or telling 😂

19 цагийн өмнө
screaming slatt
screaming slatt

this is the hardest beat on the mf planet ON GOD

19 цагийн өмнө
Jas B
Jas B

What song dis 22:58? Damn bruh hard as fuck shit goes slapper who rapping?

19 цагийн өмнө
big six
big six

how old the fat boy

19 цагийн өмнө
Ross TV
Ross TV

Song at 36:37 mane

19 цагийн өмнө
Al AutomaticVEVO
Al AutomaticVEVO

23:15 Damn 🔥

19 цагийн өмнө
Jas B
Jas B

Dope ass rides homie you got like 12 rides now or what all cammo’d out shit bruh

19 цагийн өмнө
Ever Delgado
Ever Delgado

Drop the NEVER SONG DOLPH.

19 цагийн өмнө
Blue Jeans
Blue Jeans

Foxxy Furs 50 % off Women Designer Fur coats ,Leather hand bags,Leather jackets and suit sets foxxyfurs.com/

20 цагийн өмнө
Chris Evans
Chris Evans

Missing Nippsey, he keeps me going on something different on the independent black

20 цагийн өмнө
Chris Evans
Chris Evans

Favorite album in the last 2 yrs

20 цагийн өмнө
Chris Evans
Chris Evans

But I love this shit

20 цагийн өмнө
johnsonWonson
johnsonWonson

31:57 we not gon talk about the fat bitch gettin carried

20 цагийн өмнө
Chris Evans
Chris Evans

My niggas, dolph got that outfit off the manican at Neimans

20 цагийн өмнө
OBG KEY
OBG KEY

Not the hardest on the tape but its str8

20 цагийн өмнө
ashaRosee
ashaRosee

He love his lil camo charger 😂🥶

20 цагийн өмнө
Breon Mitchell
Breon Mitchell

ashaRosee hy on god😂thats his wife💯

13 цагийн өмнө
Thomas Blanks
Thomas Blanks

Yal gotta hear it in the whip smh

20 цагийн өмнө
Lovely Layla
Lovely Layla

Dolph that mf nigga!! 🔥🔥🔥

20 цагийн өмнө
John Eastwood
John Eastwood

Bino never going to drop his shyt be 🔥 to

20 цагийн өмнө
pbg jay
pbg jay

PRE runnin shit no cap

20 цагийн өмнө
Future
Future

If i get one more trippie red album ad for dolphs videos im movin to spotify

20 цагийн өмнө
mario rich
mario rich

This shiii hard🔥🔥🔥💪🏽

20 цагийн өмнө
Wife Beater upper
Wife Beater upper

Africans are going harder in this one. Shout outtt Dolph!!!

21 цагийн өмнө
Daily Dosage Overdose
Daily Dosage Overdose

This beat stupid

21 цагийн өмнө
Darnesha Fox
Darnesha Fox

Dum and Dummer

21 цагийн өмнө
Easthighland Kash
Easthighland Kash

Whole project 🔥🔥🔥🔥

21 цагийн өмнө
ijuicei
ijuicei

Awesome content, shit was funny ! Thanks for the hour long video

23 цагийн өмнө