NorthCarolinaDiva
NorthCarolinaDiva

My FAVORITE SHOW EVER!!!! Tim, Darren, man!!!!!!!! I looooovvvveeee y'all!!!!!!

45 секундын өмнө
Grace K
Grace K

Love the show. But Big Baby has GOT to stop screaming.

47 секундын өмнө
Clark W Griswold
Clark W Griswold

This show is the definition of cringe!😂😂😂

31 минутын өмнө
Jesenia Mayorga
Jesenia Mayorga

Funny good mix

35 минутын өмнө
Your Daily dose of Jeyal
Your Daily dose of Jeyal

didn't know DC can speak Chopa 😂😂😂😂

44 минутын өмнө
Puppet lover
Puppet lover

Mans said, “I dont trust yall, get off of me!” 🤣

45 минутын өмнө
Amlani Tatu
Amlani Tatu

You fat boy you Wack boy now drop give me 30

53 минутын өмнө
Jorell Rutledge
Jorell Rutledge

You guys need your own channel!

Цагийн өмнө
Lakeya Couch
Lakeya Couch

Kevin hart crazy ...😄😄😄😂😂

Цагийн өмнө
Danielle Daley
Danielle Daley

This clash was fun😂😂😂🔥🔥🔥🔥

Цагийн өмнө
Farouk Dosumu
Farouk Dosumu

Tim- what’d you do ? Darren- huh Me- dead 😂😂😂

Цагийн өмнө
Kiya Jones
Kiya Jones

I'm dead crying that lil girl roast him like he was in a pan flip him

Цагийн өмнө
stonemaddness
stonemaddness

Editors need 2 pay more attention 2 what they r editing, same guy same reaction in the 7th and 5th moments

Цагийн өмнө
Victor Guerrero
Victor Guerrero

Why does Nick get wiggers

Цагийн өмнө
임승현
임승현

Who's the girl in 3:40?

Цагийн өмнө
Richard V.
Richard V.

Weakestr wildstyle ever!

Цагийн өмнө
Black hammer
Black hammer

The godfather in the house, you are a legend

2 цагийн өмнө
Faze_impress _2009
Faze_impress _2009

Hitman u do look like Tupac

2 цагийн өмнө
Hayden Hollingsworth
Hayden Hollingsworth

Love number 8

2 цагийн өмнө
Farouk Dosumu
Farouk Dosumu

How many languages does Justina speak ?

2 цагийн өмнө
SmokejumperJack
SmokejumperJack

Hahaha! DJ D Wrek running for cover at @3:52 ! Fool me twice, shame on me! XD He knows it's about to go down!

2 цагийн өмнө
Victor Djdme
Victor Djdme

“Oppression of the black it was systematic”.🇳🇬✊🏿✊🏿✊🏿

2 цагийн өмнө
Jordan Helden
Jordan Helden

Desiigner looked like a cartoon character

2 цагийн өмнө
Besart Habilaj
Besart Habilaj

This shit is so wack, how did i end up here

3 цагийн өмнө
Danielle Hicks
Danielle Hicks

"Court is in muhfuckin session" 😂😂

3 цагийн өмнө
David Lizama
David Lizama

“If you don’t get your ‘sequel to Predator where he ate too much McDonald’s’ ass up outta here” 😂😂😂 Shit had me weak Jacob 💀💀

3 цагийн өмнө
Kayshawn Simmons
Kayshawn Simmons

#1 Wild n Out Girl Amber Diamond💎💓💐

3 цагийн өмнө
ciman wong
ciman wong

It’s so amazing!

4 цагийн өмнө
Marissa Wooten
Marissa Wooten

2:28 Chico was ready for dj D-Wreak he was like "I want you to say black squad, say it motherfucker!!" 😂😂😂😂

4 цагийн өмнө
Liza Chayasirijirapak
Liza Chayasirijirapak

2:13 that one would’ve get me🤪

4 цагийн өмнө
Pewds Stan
Pewds Stan

EMINEM pls

4 цагийн өмнө
HulkVahkiin
HulkVahkiin

Con was laughing his ass of from Jascob last bar

5 цагийн өмнө
Cassie
Cassie

I was baffled when E-man killed like damn, DJ should catch a pie for putting that word up there

5 цагийн өмнө
Puppet lover
Puppet lover

I would of hit DC youngfly at the end to with the pie🤣🤪😭😭😭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤪😭😭😭😭

45 минутын өмнө
TRTL2fast4u
TRTL2fast4u

2:30 Im crying bihh 😭😭

5 цагийн өмнө
roderick orr
roderick orr

Anyone who likes this comment knows Justina can get it. (Knowing you Americans, you ain’t.)

5 цагийн өмнө
countryboy
countryboy

5:38 Darren sounds just like my dad when i wanted to grab something from wal mart 😂😂😂😂

5 цагийн өмнө
Itskeil
Itskeil

“I’m on your side now Debo”😂😂😂😂😂

5 цагийн өмнө
TRINETTA BLACK
TRINETTA BLACK

Which pare is funnier and a better group Like👍For Chico Bean & Karlous Miller. Comment✍️For DC young fly & Funny Mike

5 цагийн өмнө
apoclypse
apoclypse

The tattoo was dope tho. Not sure why she was mad about it.

5 цагийн өмнө
hershegurl05
hershegurl05

Chico n karlous always the best

5 цагийн өмнө
apoclypse
apoclypse

First time I remember seeing Justina I thought she was just a wildnout girl who got guest spot. She was so quiet barely said anything for like a full two seasons. Then she just went ham and has been killing it ever since. I do wish they would stop calling her a hoe tho or making fun of her voice. It’s basically the same jokes all the time.

5 цагийн өмнө
ХХХ AMАTЕUR SЕХ VIDEО - CLIСК HERE
ХХХ AMАTЕUR SЕХ VIDEО - CLIСК HERE

3:29

5 цагийн өмнө
Lamar Love
Lamar Love

Justina is fine as hell,she doesn't look like a man.

6 цагийн өмнө
Mojang
Mojang

2:50 0:25 best parts 🔥🔥🔥🔥🔥 BTW this is for personal uses

6 цагийн өмнө
Mojang
Mojang

I don't do the politics I can't be diplomatic need the party not republic In the democratic cause the way they treat my people has been problematic impression of the black man it was SYSTEMATIC

5 цагийн өмнө
Cartier Bombbody 🥰💋☀️
Cartier Bombbody 🥰💋☀️

Chico needs that beard...

6 цагийн өмнө
Queen zaza
Queen zaza

Go twins

6 цагийн өмнө
AidenKZ
AidenKZ

Trigger was tough af for someone who smiling throughout his rap. His Nickelodeon line was catch imo

6 цагийн өмнө
Saahbree Wade
Saahbree Wade

Lollllllll😭😭😭😭😭😭

6 цагийн өмнө
Handoko Handriawan
Handoko Handriawan

Hopsin

6 цагийн өмнө
Pa Moua
Pa Moua

I see ricegum

6 цагийн өмнө
PDX Black Unicorn
PDX Black Unicorn

Justina be rapping her ass off mane

6 цагийн өмнө
A bro but not a dude
A bro but not a dude

Em should’ve used the part from 1:54-2:22 as the intro to Killshot

6 цагийн өмнө
James Giouba
James Giouba

Wait!How did Tim's dad know it was bacon?😨

6 цагийн өмнө
OnlyOneNip 333
OnlyOneNip 333

How Nick respond with that weak 💩💩💩💩💩💩💩💩💩

6 цагийн өмнө
Rupinder Kaur
Rupinder Kaur

Hella excited this shit is back!! :D

6 цагийн өмнө
Dont Know
Dont Know

Why is Chico always looking down(sad) on every video

7 цагийн өмнө
Dont Know
Dont Know

In*

7 цагийн өмнө
Lambo
Lambo

Hoodie got bodied by nick may as well end ur career there

7 цагийн өмнө
Jacqueline Bailey
Jacqueline Bailey

"What rap career" 7:27

7 цагийн өмнө
Ir G
Ir G

This was one of the best pie or dies I’ve seen

7 цагийн өмнө
Frvnkz Lvir Vbyss
Frvnkz Lvir Vbyss

Crazy to see my boy Denzel go from RVIDXR KLVN To being on an episode of Wildin Out ⚔❤️

7 цагийн өмнө
Unknown
Unknown

Bruh why she so serious for.

7 цагийн өмнө
Corneisha Taylor
Corneisha Taylor

I cried watching this 🥺 still has this episode recorded #90sbaby 🤟🏾

7 цагийн өмнө
Jose Sotelo
Jose Sotelo

How do people watch this sh*t it’s stupid😂😂😂🤣

7 цагийн өмнө