Hairdresser Reacts To Girls Cutting Their Own Bangs And Regretting It

  • нийтэлсэн 8 өдрийн өмнө

    Brad MondoBrad Mondo

    Үргэлжлэх хугацаа: 24:57

    Hi Beautiful! Bangs, bangs, and more bangs. So many people take a leap of faith and cut their own bangs and regret it.
    SHOP XMONDO HAIRCARE ▷ www.xmondohair.com/
    NEW PRISMATIC GLOW HYDRATING MASK ▷ xmondohair.com/products/prismatic-glow
    NEW ELECTRIC RAIN MOISTURE CREAM ▷ xmondohair.com/products/electric-rain
    SHOP MY MERCH ▷ goo.gl/VN6tVD
    SOCIALS:
    INSTAGRAM ▷ bradmondonyc
    TWITTER ▷ bradmondonyc
    XMONDO INSTA ▷ xmondohair
    VEREENA▷ mnclip.info/20QsmeH7Ob4-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE.html
    LITTLECROWLEY▷ mnclip.info/QjdRhj3MR6Y-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE.html
    HAIRBYPIERRE ▷mnclip.info/sSklhWdhhBo-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE.html
    JUL IVY ▷ mnclip.info/Xp77QH_hhHQ-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE.html
    LEOPSIE ▷mnclip.info/HpoSuA70wEs-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE.html
    VIDEO EDITING BY ▷ Kris Edrosa
    DON'T FORGET TO LIVE YOUR EXTRA LIFE!

Vallie Pallie
Vallie Pallie

I didn't even cut my own bangs and still regretted it lol Update: I'm 8 minutes into the video and am now thinking about having bangs again Okay.. I made it through the entire video... no bangs/fringe for me lol

8 өдрийн өмнө
*.*Gacha Plebkin*.*
*.*Gacha Plebkin*.*

Same here

Цагийн өмнө
Gianna Gibbons
Gianna Gibbons

ah yes, i am currently in the process of growing my bangs back out from a long battle with them. now i am starting to want to grow them back out. darn it.

Өдрийн өмнө
H O N E Y B E E
H O N E Y B E E

Gina Quinn thznks

Өдрийн өмнө
Addison King
Addison King

💇🏼‍♀️

2 өдрийн өмнө
*.*Gacha Plebkin*.*
*.*Gacha Plebkin*.*

The first girl looked so good and the 4th kne

Цагийн өмнө
*.*Gacha Plebkin*.*
*.*Gacha Plebkin*.*

Make the bangs video

Цагийн өмнө
Abbey
Abbey

“if you can’t love yourself how in the hell you gonna love somebody else, can i get an amen in here?”- Queen Rupaul

2 цагийн өмнө
Alyssa Kumer
Alyssa Kumer

Y'know, Brad.. You were in my dream and we were best friends in it. I haven't watched your videos in a while- guess I missed them. 😂💛

3 цагийн өмнө
Saf Tube
Saf Tube

why does he look like george macfly (back to the feature)

4 цагийн өмнө
Bianca Lynn
Bianca Lynn

"IGOTBANGS"  -PubLIZity, Comedy Central

8 цагийн өмнө
Genesis Batista
Genesis Batista

ahhhhh Vereena

9 цагийн өмнө
Jennifer Cornett
Jennifer Cornett

I would love for you to do like a series on the different types of bangs and which look good on which face shapes. And other hair styles too for different faces shapes. It would be super helpful! Thanks I love you and your channel so much!

9 цагийн өмнө
Kasey Torres
Kasey Torres

Bangg video please!!

9 цагийн өмнө
Shana Morrison
Shana Morrison

The girl cutting the whole front half of her hair got me FUCKED up lmao that poor woman😂😂

9 цагийн өмнө
Moto Moto
Moto Moto

if you want but don’t want it at the same time, get bang clip ons from amazon

9 цагийн өмнө
Melody Odne
Melody Odne

I would very much appreciate a video about bangs please :)

10 цагийн өмнө
Carrie Brown
Carrie Brown

PLEASE make the video about bangs! I have been debating them for so long but haven't done it because I'm not sure if they'd look good with my face shape. I'd absolutely LOVE to see your knowledge on that so I could make a decision. 💙💙💙

10 цагийн өмнө
Andrea S
Andrea S

Brads look is giving me 90’s boy band vibes 😍 living for this!!

10 цагийн өмнө
Maggie Gomez
Maggie Gomez

I can literally relate to the girl on the first video that’s exactly what happened when I cut my bangs 😬😬😬😬 now I regret cutting them . Yesssssss drop that video

11 цагийн өмнө
Morgan Stonge
Morgan Stonge

I just dyed my hair pink...brad mondo pls come for me lol video on my channel

11 цагийн өмнө
Angel Delgado
Angel Delgado

Been thinking about getting bangs, but I just styled my hair differently and I think maybe later :b

11 цагийн өмнө
chantalle reyna-clarke
chantalle reyna-clarke

I’m a bang girl who also cuts her own bangs when they get too long. I’ve had them since I was 9 and now I’m 19 and I’ve only just started cutting them myself last year

11 цагийн өмнө
Dream Catcher
Dream Catcher

Its "If you can't love yourself, How the hell you gonna love someone else"- Rupaul

11 цагийн өмнө
Boom!
Boom!

Brad Mondo: “This will take two years to grow out” Also Brad Mondo: “..until this grows out in a MONTH”

12 цагийн өмнө
Ann Woolstenhulme
Ann Woolstenhulme

I have great news I have a shaved head.... so I can’t make bad hair decisions

12 цагийн өмнө
Natasha Piper
Natasha Piper

Yes make a bangs or nah video!!

12 цагийн өмнө
Rebecca Cui
Rebecca Cui

4:46 if you don’t love yourself, who’s gonna love you? Me: uhhh hopefully you will?

12 цагийн өмнө
I need a hug `·`
I need a hug `·`

"I look like a little boy" Me with boy short hair: what am I then? :0

12 цагийн өмнө
Kat Wiens
Kat Wiens

MAKE THE BANG VIDEO BABE!!!! PLEASE!!!

13 цагийн өмнө
Ukrainian Eboy
Ukrainian Eboy

I love vereena!

13 цагийн өмнө
Janika S
Janika S

Do a video about bangs please :)

14 цагийн өмнө
Candy Cupcake
Candy Cupcake

Brad you should totally have hair dye on your shop! Like I’m surprised you don’t!

14 цагийн өмнө
Victoria Mendoiza
Victoria Mendoiza

I think you have reacted to like a year ago

14 цагийн өмнө
Mita Bulla
Mita Bulla

I cut my own bangs two weeks ago but I don’t regret it lol✌️😗

14 цагийн өмнө
Lissy London
Lissy London

5:35 The look on Brad's face is so ME! Like wow, yup. I was treated like shit too!

14 цагийн өмнө
idk
idk

Omg just wait till he sees how Vereena’s hair looks like now..... Edit: well she changed it back a couple of days ago lol

15 цагийн өмнө
LUmPy SpaCE pRinCeSS
LUmPy SpaCE pRinCeSS

Usually I give myself bangs every year around Christmas time and then let it grow back out which only takes 3 months to grow back 😭😭so I usually don’t care if I cut them weird or mess up

15 цагийн өмнө
moe caster
moe caster

What I love about you Brad, is that you always explain HOW to do something, or WHY you do something, and it clarifies everything and makes sense. I would trust your professionalism! I love your videos.

15 цагийн өмнө
Elizabeth Baker
Elizabeth Baker

My bangs never behave and they dont even get thick enough to cover my forehead like I'd like them to. I love that last video!

15 цагийн өмнө
Anna Mars
Anna Mars

I LOVE the first girl's bangs! She's so beautiful and those bangs look amazing to me! Edit: Wait ok the second girl looks fabulous too...do I want bangs??? Edit 2: WAIT ok but Loepsie looks like REALLY amazing with bangs. Ahem, fringe. Love her. Love this. Love Brad.

16 цагийн өмнө
yxna._. takahashi
yxna._. takahashi

a little tip on bangs if you kinda mess up (me) lol, you will get a lot of stares from people, but at the end of the day, you achieved it and that's all that matters.

16 цагийн өмнө
Emilie Widdop
Emilie Widdop

I did it when I was 5 the day before Disney

16 цагийн өмнө
Sophie Hough
Sophie Hough

I went and got my bangs cut after this

16 цагийн өмнө

Дараах

Hairdresser Reacts To Ridiculous Hair Hack Videos

19:13

Halsey - Finally // beautiful stranger

3:59

Halsey - Finally // beautiful stranger

HalseyVEVO

Үзсэн тоо 5сая

i tried making cheez-its

17:32

i tried making cheez-its

julien solomita

Үзсэн тоо 634мянга.

Rich Christmas Vs. Broke Christmas

6:43

Rich Christmas Vs. Broke Christmas

youtwoTV

Үзсэн тоо 486мянга.

WHAT I THINK ABOUT JEFFREE STAR | bradmondo

7:30

WHAT I THINK ABOUT JEFFREE STAR | bradmondo

Brad Mondo

Үзсэн тоо 642

Speaker Nancy Pelosi: I Don't Hate Anybody

8:05

Speaker Nancy Pelosi: I Don't Hate Anybody

The Late Show with Stephen Colbert

Үзсэн тоо 2,5сая

Last To Leave Toilet Wins $1,000,000

15:46

Last To Leave Toilet Wins $1,000,000

MrBeast

Үзсэн тоо 13сая

MY UNCLE LOVES DOLLS | share my story | short stories

6:15

MY UNCLE LOVES DOLLS | share my story | short stories

Short Stories

Үзсэн тоо 1,3сая

Dominos vs. Pizza Hut Taste Test | FOOD FEUDS

14:55

Dominos vs. Pizza Hut Taste Test | FOOD FEUDS

Good Mythical Morning

Үзсэн тоо 1,5сая

YouTube is Stinky

21:15

YouTube is Stinky

PewDiePie

Үзсэн тоо 6сая